Lelaki Kacak yang mancho

on Friday, April 27, 2012


"Lelaki Kacak" yang mancho...amacam? Ok ka...hehehe...Ntahla, aku rasa tetiba je nak jadi "Lelaki Kacak" yang mancho pulak malam nih. Btw, tak kisah laa...sebab ni blog aku....hentam saja la....

Kalau manco tu nak kira macam mana yerrr? Sama ada dari segi handsome atau kebaikkan diri lelaki itu sendiri? Aku tanya aku sendiri jawab laa....tak kosah laa...janji "Lelaki Kacak" itu adalah aku...aper ader hal kan...hehehe

Ok...kalau bab2 merapu meraban ni memang bagi kat aku laa..entri "Lelaki Kacak" laa...itu laa...ini laa...yang pentinr aku nak pastikan keyword contest "Lelaki Kacak" itu tetap jadik milik aku jugak...hahaha
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Lelaki Kacak | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByLelaki Kacak